Saturday 2 June 2012

Η δασκάλα/τέως μολλοχίνα με την εθνικά ορθή οικογένεια

http://www.ant1.com.cy/kypros/2012/06/02/ypochfia-aganaktismenwn-politwn-gia-thn-/


Μα πόσα προσόντα σιόρ! Τζιαι Μακαρία, τζιαι διδάσκαλος του γένους, τζιαι πολύτεκνη, τζιαι περήφανη τέως μολλοχίνα που "υπηρέτησε στρατιωτική θητεία στην Εθνική Φρουρά ως εθελόντρια για 26 μήνες, στον βαθμό του λοχία" (ου θκιάολε! Εγώ έξερα ότι θητείαν υπηρετούν μόνον οι αρσενιτζιοί σε τούντον τόπον).

Τζιαι ίντα σύθθημαν α! "Από το λαό, με το λαό, για το λαόν". Η πρωτοτυπία τρέσιει που τα ποϊνάρκα τους, χαζίριν να πειστώ τζιαι εγώ να ψηφίσω την Ομάδαν  Εθελοντὠν Αγανακτισμένων τζιαι Αφυπνισμένων Πολιτών.

Γαμώτο, εγώ που ανήκω στην Ομάδαν Μισθοφόρων Ίλαρων τζιαι Ποτζιοιμισμένων Πολιτών, τι θα ψηφίσω;

4 comments:

  1. Η ακροδεξιά με ψηλοτάκκουννα. Κοίταξε τες φωτογραφίες δαμαί

    http://www.letemps.ch/Page/Uuid/2c19e488-961a-11e1-a206-35179571d977/Lextrême_droite_en_talons_aiguilles

    Κοίταξε τζιαι την φωτογραφία της σελίδας 23 στην εφημερίδαν pdf δαμαί

    http://www.regionyon.ch/territoire/projet_agglo/documents/letemps%20050512.pdf

    ReplyDelete
  2. η ακροδεξια θα σωσει τον τοπο απο την ακροαριστερα που μας εκαμε φτωχους.εξω ολοι οι ξενοι.μονο ντοπιοι στις δουλειες.να δειτε πως θα παει στα υψη το παζαρι.λεμε οχι στην επιβολη κομμουνισμου απο τον θεοπεμπτου που κρυβεται πισω απο τον ασερα

    ReplyDelete
    Replies
    1. όπα ... απέκτησα και πολιτικό τίτλο. Υποψιάζομαι ότι έχει σχέση με την εναντίωση μου στις μαρίνες και τα γκολφ ... έχει κόσμο που δεν μου μιλά!
      Ανώνυμε δες το άρθρο που ετοιμάζω με τίτλο "Η φρυδού με NVQ" δες τις θέσεις μου και μετά να με κρίνεις

      Delete