Sunday 28 November 2010

Πάσες

Ήρτεν τζαι σε μέναν η πάσα της Postbabylon. Με τες πάσες γενικά εν τα πάω πολλά καλά. Στην μάππαν πάντα παίζω πορτάρης τζαι πρέπει να προειδοποιώ τους αμυντικούς να μεν μου πασάρουν πίσω την μάππαν διότι το πιθανόττερον εν ότι εννά κάμω ματσουτζιάν. Αλλά επειδή άμαν η μάππα έρτει πιόν εις τα πόθκια σου πρέπει να κάμεις κάτι, τζαι επειδή το "εν είμαι καλός σε κάτι" έννεν δικαιολογία, έγραψα τζ’εγώ τες σκέψεις μου στο θέμαν.

Να πω όμως ότι εννά παρεκκλίνω που το standard format σύφφωνα με το οποίο γράφεις τα πέντε θετικά τζαι πέντε αρνητικά του μπλόγκιγκ. Πρώτον επειδή εν μου πολλοαρέκσει να κάνω διαχωρισμούς. Αν έχω πέντε λόγους που με κάμνουν να μπλογκάρω τζαι αρέσκουν μου, για ακριβώς τους ίδιους λόγους θα εμπόρουν να μεν μπλογκάρω τζαι να μεν μου αρέσκουν. Δεύτερον, τζαι πιο σημαντικόν, θωρώντας μόνον το τι έγραψεν ο Μάριος τζαι η Postbabylon εσκέφτηκα ότι οι σκέψεις μου εν λλίον πολλά οι ίδιες τζαι εν έχω πολλά να προσθέσω. Που με φέρνει σε τζείνον που θέλω να πω.

Ότι το μπλόγκιγκ, όπως τζαι η κάθε μορφή επικοινωνίας τζαι συζήτησης, έσιει παραπάνω ουσίαν τζαι αξίαν άμαν έσιεις κάτι τζινούρκον να πεις τζαι να προσθέσεις, ή τουλάχιστον να δείξεις μιαν άλλην οπτικήν έστω τζαι αν λαλείς το ίδιον πράμαν που είπεν κάποιος άλλος.

Που για μέναν τούτον εν το δίκοπον μασιαίριν του μπλόγκινγκ. Πολλές φορές σκέφτουμαι να γράψω κάτι, αλλά μετά λαλώ "εν έσιει λόγον, είπεν το ο τάδε" ή "εν έχω κάτι ουσιαστικόν να πω πας το θέμαν". Μπλογκς πόλικα τζαι απόψεις παραπάνω. Που την άλλην πάλαι, το ότι βασανίζεις λλίον τον νουν σου για να πεις κάτι το ουσιαστικόν τζαι να δώκεις παραπάνω αξίαν σε τζείνον μάσιεσαι να φκάλεις που μέσα σου, εν πολλά πολύτιμον. Τζαι το ότι είπεν το τζαι κάποιος πριν που σέναν έσιει τζαι τζείνον την χάρην του. Γιατί όπως είπαν τζαι ούλλοι οι άλλοι, βρίσκεις ότι υπάρχουν τζαι άλλα πλάσματα που σκέφτουνται με τον ίδιον τρόπον.

1 comment: